Het is van belang up-to-date te zijn met het strategisch beleid en dit aan te passen aan de constant veranderende situatie van de economie, politiek en conjunctuur. U, als manager zult flexibiliteit moeten kunnen garanderen van zowel uzelf, uw organisatie en uw medewerkers.Constant inspelen op wat morgen ons gaat brengen, zonder uit het oog te verliezen wat vandaag continuiteit voor het bedrijf en service richting de klant waarborgt.
Om u te ondersteunen in deze lastige, maar niet onoverkomelijke uitdagingen hebben wij een cursus ontwikkeld die de deelnemer helpt in het maken van beslissingen op strategisch niveau, aanpassen van strategische wegen die bewandeld worden en adequaat, maar niet overhaast deze wegen waar nodig aan te passen.
Inhoud
Inhoud
Tijdens de strategisch management cursus worden de volgende onderwerpen behandeld:
- Dagdeel 1: Wat is strategisch management en waarom is het belangrijk?
- Dagdeel 2: Visie en missie.
- Dagdeel 3: Externe factoren en invloeden.
- Dagdeel 4: Interne factoren en invloeden.
- Dagdeel 5: Vijf generieke competitieve strategieen, welke is de juiste voor mijn organisatie?
- Dagdeel 6: Out of the box.
- Dagdeel 7: Uitvoering strategie.
- Dagdeel 8: Rapportagepresentatie.
- Dagdeel 9: Bespreken van uw strategisch plan en examen voorbereiding.
Meer informatie?
Neem voor meer informatie gerust contact met ons op via telefoonnummer 085 78 20 688 of mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. . Wij zenden u graag de brochure toe.