De training effectief telefoneren is gericht op iedereen die in zijn werk (zakelijke) telefoongesprekken voert met interne en/of externe klanten.
Inhoud
Inhoud
De wijze waarop het telefonisch contact verloopt, bepaalt het beeld van een organisatie. Effectief telefoneren is daarvoor een belangrijke succesfactor voor het bedrijf. Door de komst van de mobiele telefoon bellen we bovendien meer dan ooit. Lastig is het dat wij tijdens een telefoongesprek geen oogcontact kunnen maken en daardoor niet kunnen controleren hoe de ander reageert. Ook missen we de lichaamstaal zoals knikken, blozen of schouders ophalen.
Maar hoe blijft u professioneel en vriendelijk als de telefoon onophoudelijk gaat, u klachten aanhoort, u informatie duidelijk en helder moet overbrengen en tussendoor een klant moet bellen voor een afspraak? Deze training is erop gericht om telefoongesprekken professioneel en klantgericht af te handelen. We maken hierbij gebruik van het rollenspel. De oefeningen worden door de trainer uitgebreid besproken.
Offerte aanvragen?
Klik hier om direct een offerte aan te vragen.
Meer informatie?
Klik hier om meer informatie over de cursus aan te vragen.